понедељак, 6. јун 2011.

Majska nagrada: Marina Miliojevic

 
Autor: 

Ljubica Stojanović

 | Izvor: Južne vesti | Objavljeno: 28.05.2011.
Marina Velimirović Milojević dobila Majsku nagradu

Marina Velimirović Milojević sa peharom sa Svetskog prvenstva u Portugalu

NIŠ - Bivša košarkašica i profesor fizičkog vaspitanja iz Niša dobila prestižno priznanje Sportskog saveza Srbije u kategoriji pedagoga fizičkog vaspitanja.

Marina Velimirović Milojević je dobila nagradu za izuzetno zalaganje, postignute uspehe i reprezentovanje srpskog sporta. Ona radi kao profesor fizičkog vaspitanja u Prvoj niškoj gimnaziji "Stevan Sremac", a sa ženskom rukometnom ekipom je osvojila srebrnu medalju na Svetskom prvenstvu srednjih škola.

- Ova nagrada mi puno znači, iznenadila sam se kada su mi javili da sam je dobila. Takvo priznanje se dobija jednom u životu, a bila sam u društvu vrhunskih sportista. Kao što je Nikola Grbić rekao, ovo priznanje znači mnogo Borislavu Stankoviću, kako ne bi meni. Predložili su me članovi Udruženja pedagoga fizičke kulture u Nišu - rekla je Marina nakon dobijanja nagrade.

Ona je bivša košakaška reprezentativka koja je 1985. godine na kadetskom Evropskom prvenstvu osvojila bronzu. Godine 1992. izabrana je za sportistu godine Niša u izboru Sekcije sportskih novinara Niša pošto je te godine sa ekipom Winerbroker osvojila nacionalni Kup.

- Ovo je samo nastavak moje uspešne sportske karijere. Ja sam u košarci osvajala dosta medalja, nagrada, a sada osvajam i kao profesor. Volim sport, dajem sve od sebe u profesorskom poslu. Radim u najboljoj školi i imam najbolje učenike. Ne bi bilo nagrade da nije zajedničkog ulaganja, truda i rada - dodala je Marina Velimirović Milojević.

Pored Marine, u ovoj kategoriji nagrade su dobili i Goran Šukeljić i Pribislav Kanački.

Nagradu za sportski savez 2010. dobio je i Sportski savez grada Vranja.

Majsku nagradu za životno delo dobili su bivši generalni seketar Svetske košarkaške federacije Borislav Stanković, generalni sekretar Asocijacije sport za sve Jezdimir Marsenić i nekadašnji novinar Sportskog žurnala Zoran Petrović.

U kategoriji sportisti u olimpijskim sportovima za najbolje su izabarani reprezentativka Srbije u streljaštvu Zorana Arunović, fudbaler Nemanja Vidić i bivši odbojkaški reprezentativac Nikola Grbić.

 

Нема коментара: