среда, 19. фебруар 2014.

13- Sajam obrazovanja MOJA KARIJERA-MOJ USPEH Niš 2014

----- Original Message -----
Sent: Friday, February 14, 2014 8:07 AM
Subject: 13- Sajam obrazovanja MOJA KARIJERA-MOJ USPEH Niš 2014

    Poštovani

Sa velikim zadovoljstvom Vam šaljemo kompletnu informaciju o održavanju 

                                       
 
7. SAJMA OBRAZOVANJA


                                       
"Moja karijera - Moj izbor"

                           11. i 12. aprila 2014. godine u Nišu
 


Preko 40 visokih škola i najuspešnijih privatnih i državnih fakulteta iz Niša, Srbije i inostranstva,prezentovaće ponudu najmodernijih vidova obrazovanja na 
 
7
. Sajmu obrazovanja MOJA KARIJERA – MOJ IZBOR u dve sale Doma vojske u Nišu.


U okviru dešavanja na Sajmu u posebnom prostoru, biće organizovana prateća dešavanja -

besplatne kreativne radionice, prezentacije fakulteta, promocije knjiga…


Sajam će pratiti okrugli stolovi i tribine različitih tematika.


Na Sajmu će kao vid neformalnog obrazovanja, prezentovati svoj rad i agencije koje se bave edukacijom iz oblasti učenja 

stranih jezika, škole računara, socijalnih veština, tehnika pregovaranja, marketinga, PR, menadžmenta, računovodstva , …


Organizovanu posetu Sajmu, MOJA KARIJERA – MOJ IZBOR najavile su brojne srednje škole iz Niša i regiona.

Na osnovu dosadašnjeg interesovanja očekujemo veliku posetu ne samo niških već i budućih studenata iz čitavog regiona.

 

Stojimo Vam na raspolaganju za sva dodatna pitanja i sugestije.

Srdačan pozdrav iz Niša, 

Katarina Stanković
direktor komunikacija Sajma


018 250 577
063 297 498


1 коментар:

skola stranih jezika nis, је рекао...

Odlican blog hvala