U petak 14. marta od 07:30 do 09:45 biće odrane vebe iz informatike sa grupom koja nema vebe iz hemije (druga grupa).
Svaki učenik treba da na svom računaru u kabinetu napie, kompajlira i testira programe
korićenjem naradbi WHILE i REPEAT
za sledeće zadatke:
Zadaci:
- Dato je 100 brojeva. SAP koji izračunava njihov zbir.
- Dato je N ocena učenika. SAP koji izračunava njegovu prosečnu ocenu.
- Dat je prirodan broj N. SAP koji izračunava zbir svih prirodnih brojeva koji su manji od N.
- Dat je prirodan broj N. SAP koji izračunava proizvod svih prirodnih brojeva koji nisu veći od N.
- Dat je prirodan broj N. SAP koji izračunava N!.
- SAP koji prikazuje (tampa) sve dvocifrene brojeve.
- SAP koji prikazuje sve neparne dvocifrene brojeve.
- SAP koji prikazuje sve parne dvocifrene brojeve.
- SAP koji prikazuje sve dvocifrene brojeve koji su deljivi sa 5.
- SAP koji prikazuje sve trocifrene brojeve deljive sa 11.
- Dato je N brojeva. SAP koji prebrojava koliko ima negativnih.
- Dato je N prirodnih brojeva brojeva. SAP koji prebrojava koliko ima parnih.
- Dato je N prirodnih brojeva brojeva. SAP koji prebrojava koliko ima dvocifrenih neparnih.
- Dato je N prirodnih brojeva brojeva. SAP koji prebrojava koliko ima trocifrenih deljivih sa 7.
- Date su koordinate za N tačaka u ravni. SAP koji prebrojava koliko tačaka pripada prvom kvadrantu.
- Date su koordinate za N tačaka u ravni. SAP koji prebrojava koliko tačaka pripada svakom kvadrantu.
- Dato je N brojeva. SAP koji nalazi aritmetičku sredinu negativnih brojeva.
- Dato je N brojeva. SAP koji nalazi najveći.
- Dato je N brojeva. SAP koji nalazi razliku između najvećeg i najmanjeg.
- Dato je N prirodnih brojeva brojeva. SAP koji nalazi najveći neparan broj.
Svaki učenik nastavlja od onog zadatka do kog je stigao na predhodnim vebama.
Na primer, ako je učenik predhodnim vebama uradio prvih 5 zadataka, nastavlja sa estim, a zatim radi redom sedmi, osmi, deveti...
Napomena:
Vebe će najverovatnije biti odrane u novom kabinetu (učionica do nastavničke kancelarije) u kojem računari jo uvek nisu povezani u LAN i nemaju internet konekciju, pa nema mogućnosti za proveru elektronske pote i bloga. Zbog toga je obavezno da svaki učenik na vebama u kabinetu ima svoju svesku sa zadacima koji su predviđeni za vebanje.
Takođe je potrebno da svaki učenik pre nego to počne sa pisanjem programa napravi svoj podfolder u kojem će snimati napisane programe i da pri prvom pokretanju Borland Pascal-a izvri podeavanje tekućeg foldera (FILE-CHANGE DIRECTORY).
Pozdrav,
Dragan Ilić
Нема коментара:
Постави коментар