Dragi učenici,
Postavljeni su novi materijali (lekcije, primeri, vebe i zadaci) na sistemu za elektronsko učenje u okviru tema od 21 do 30.
Prethodnih nedelja obrađivali smo tabele (centralna tema) u okviru teme 27. Ukoliko ste neto propustili iskoristite prolećni raspust da ponovo pregledate materijale u okviru tema 21 do 27 a posebno nove linkove koji počinju sa ABC Word 2003, kao to su:
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - Uvod
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - Podeavanje radnog okruenja
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - FONT
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - Editovanje
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - Nabrajanja, liste, okviri, paragrafi
U toku prolećnog raspusta, a najkasnije do 1.maja, potrebno je da detaljno pročitate i proučite materijale postavljene u okviru teme 27:
**************************************************************
Lekcija 27 - MS Word - Tabele
**************************************************************
U okviru ove teme, postavljena su 3 zadatka (Sastav grupa, tabela za jamb i raspored časova). Svaki učenik samostalno priprema ova tri dokumenta kod kuće i postavlja na sistem za elektronsko učenje na ocenjivanje najkasnije do 1.maja!
Učenici, koji zavre sve domaće zadatke u okviru teme 27, prelaze na temu 28 rad sa slikama u tekstu i vebaju zadatke postvljene u okviru teme 29. Takođe, svaki učenik bi trebalo da progleda postavljene materijale u okviru tema 28, 29 i 30:
Lekcija 28 - MS Word - Rad sa slikama u tekstu
- Rad sa slikama
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - Rad sa slikama
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - Tekst boks i Word Art
- MS Office - Slike i Clip Art
Lekcija 29 - MS Word - VEBE
- Vebe za test
- Slike koje su vam potrebne za vebice nalaze se na KLIKNI
- Veba PDF dokument
- Veba2 PDF dokument
- Veba3 PDF dokument
- Veba 4 PDF dokument
Lekcija 30 - MS Word - Prelom i numeracija stranica, header i footer
- Zaglavlje dokumenta, numeracija strane....
- ABC WORD 2003 - elektronski priručnik - tampanje, numerisanje stranica, dodaci
Svaki učenik samostalno organizuje svoje vreme - ukoliko eli moe da iskoristi prolećni raspust (ovo se naročito odnosi na učenike koji tada imaju pristup internetu kod kuće), u suprotnom, potrebno je da organizuje svoje vreme nakon raspusta, a najkasnije do 1.maja kako bi uradio sve zadatke i bio ocenjen.
Pozdrav,
Dragan Ilić
Нема коментара:
Постави коментар