U četvrtak 29. aprila biće odrana blok nastava sa učenicima III-1 u kabinetu informatike po sledećem rasporedu:
II grupa od 08:00 do 11:00 (drugih 12 učenika u dnevniku)
I grupa od 11:00 do 14:00 (prvih 12 učenika u dnevniku)
Svaki učenik treba da na svom računaru u kabinetu napie, kompajlira i testira programe za sledeće zadatke:
Zadaci:
- Dat je niz A od N elemenata. SAP koji izračunava njegovu aritmetičku sredinu niza.
- Dat je niz A od N elemenata. SAP koji prebrojava koliko ima negativnih.
- Dat je niz A od N elemenata prirodnih brojeva. SAP koji prebrojava koliko ima dvocifrenih neparnih.
- Dat je niz A od N elemenata prirodnih brojeva. SAP koji nalazi najveći.
- Dat je niz A od N elemenata prirodnih brojeva. SAP koji nalazi najveći neparan broj.
- Date su koordinate za N tačaka u ravni u obliku nizova X od N i Y od N. SAP koji prebrojava koliko tačaka pripada prvom kvadrantu.
- Date su koordinate za N tačaka u ravni u obliku nizova X od N i Y od N. SAP koji prebrojava koliko tačaka pripada svakom kvadrantu.
- Date su koordinate za N tačaka u ravni u obliku nizova X od N i Y od N. SAP koji generie novi niz R od N, gde je R[i] rastojanje i-te tačke od koordinatnog početka.
- N takmičara gađa u metu koja je u obliku tri koncentrična kruga sa centrom u koordinattnom početku poluprečnika 1, 2 i 3 cm. Pogodak u najmanji krug iznosi 10, u srednji prsten 5 i najveći prsten 2 boda, dok pogodak van najvećeg kruga iznosi 0 bodova. Pogodak i-tog takmičara su i-ti elementi nizova X i Y (x[i] i y[i]). SAP koji generie novi niz P od N, gde je P[i] broj bodova i-tog pogodka, odnosno i-tog takmičara.
Svaki učenik nastavlja od onog zadatka do kog je stigao na predhodnim vebama.
Na primer, ako je učenik na predhodnim vebama uradio prvih 5 zadataka, nastavlja sa estim, a zatim radi redom sedmi, osmi, deveti...
Napomena:
Vebe će najverovatnije biti odrane u novom kabinetu (učionica do nastavničke kancelarije) u kojem računari jo uvek nisu povezani u LAN i nemaju internet konekciju, pa nema mogućnosti za proveru elektronske pote i bloga. Zbog toga je obavezno da svaki učenik na vebama u kabinetu ima svoju svesku sa zadacima koji su predviđeni za vebanje.
Takođe je potrebno da svaki učenik pre nego to počne sa pisanjem programa napravi svoj podfolder u kojem će snimati napisane programe i da pri prvom pokretanju Borland Pascal-a izvri podeavanje tekućeg foldera (FILE-CHANGE DIRECTORY).
Pozdrav,
Dragan Ilić
Нема коментара:
Постави коментар