недеља, 14. новембар 2010.

2. Razred: Corel Draw - sistem za elektronsko ucenje - NasaSkola.Net

Naredni zadatak za sve učenike drugog razreda:
  1. Svaki učenik treba da sa svog računara kod kuće pristupi sistemu za elektronsko učenje na portalu NasaSkola.Net (www.nasaskola.net/moodle) i da se loguje sa istim username-om i šifrom kao na društvenoj mreži NasaSkola.
  2. Nakon toga treba da se upiše na kurs Računarstvo i informatika 2 (za drugi razred).
  3. Da pregleda sadržaje i postavljene maerijale prvih 6 lekcija u okviru kursa Informatika 2.
  4. U okviru lekcija korišćeni su postojeći video tutorijali postavljeni na YouTube-u na engleskom jeziku, a u primerima su korišćeni crteži u programu Corel Draw 12.
  5. Poželjno je da učenik kod kuće ima instaliran program Corel Draw 12, kako bi odmah provežbao prikazane primere, ali nije neophodno. Važno je da kod kuće pregleda i presluša sve postavljene materijale kako bi na časovima u kabinetu bio pripremljeniji.
  6. Na sledećim časovima laboratorijskih vežbi u kabinetu, učenici treba da ponoviti korake od 1 do 4 i da ponovo pregledaju postavljene materijala (ovog puta bez zvuka, jer na radnim stanicama u kabinetu nema zvučnika) i odmah provežbati pregledane materijale. To znači da treba da pokrene i već instaliran program Corel Draw 12, otvori novi dokument i ponavlja primere sa sistema za elektronsko učenje. Učenici koji nemaju internet kod kuće praktično će korake 1 do 4 raditi u kabinetu.
  7. Jasno je da učenici prelaze i savladavaju lekcije različitim tempom, pa je zato navedeno da se u ovom periodu pregledaju prvih 6 lekcija. Učenici koji nemaju instaliran Corel Draw kod kuće treba pažljivo da pregledaju svaku lekciju u kabinetu počevši od prve i da se trude da prate tempo rada, odnosno centralnu temu koja se obrađuje po nastavnom programu i kalendaru.
  8. Centralne teme, odnosno lekcije koje obrađujemo sledeće dve kalendarske nedelje su:
    Lekcija 4 - Selektovanje i transformacija objekata i
    Lekcija 5 - Grupisanj i kombinovanje objekata
    To znači da nakon narednog časa u kabinetu prelazimo na neku drugu temu i da svako od učenika treba da savlada ove dve teme na narednom času u kabinetu.
  9. Centralne teme na narednom času u kabinetu (za dve nedelje) su:
    Lekcija 3 - Rad sa tekstom i
    Lekcija 6 - Alati
    te učenici koji su savladali lekcije 4 i 5, mogu da pređu na 3 i 6.
  10. Na kraju lekcije 6, nalaze se vežbe koje svaki učenik treba da uradi na svom računaru, čuva u svom folderu i u svom e-mail sandučetu. Kako učenik napreduje i usvaja nova znanja i veštine, tako treba i da dorađuje i popravlja (ažurira) svoje ranije urađene crteže iz ovih vežbi.
  11. Na kraju časa u kabinetu, svaki učenik treba da se odjavi (logout) sa sistema za elektronsko učenje i pošalje elektonskom poštom poslednje verzije svojih crteža na dve adrese, od kojih je jedna profesora (dragilic@gmail.com) a druga (cc:) sopstvena e-mail adresa učenika.
Napomena:
Sistem za elektronsko učenje (moodle) beleži svaku aktivnost ukoliko je korisnik pristupio sistemu preko svog naloga (login), tako da profesori mogu da pregledaju kompletnu statistiku svakog učenika.
Na osnovu toga biće sastavljane naredne lekcije, zadaci za vežbu i testovi za ocenjivanje.
 
Pozdrav,
Dragan Ilić

Нема коментара: